loading...
Floria|بزرگترین سایت دانلود موزیک های ایرانی جدید
Behzad_zati بازدید : 163 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : فرزاد حسنی / موزیک و تنظیم : میلاد ترابی)

شهرام شکوهی

 

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی

download link

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسوورد فایل فشرده

www.floria.rzb.ir

 

 


متن آهنگ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه روزی میگفتم میشه با تو بود

میشه بی خجالت بهت فکر کرد

میشه اسم کوچیکتو ساده گفت

قدم زد کنارت به عنوان مرد

تو هرچی ازم دور تر میشدی

من انگار بیشتر عاشقت میشدم

تو این عشق وجدان تو راحته

من اینکارو کردم خودم با خودم

خدایا یکی تو گریه بهت رو زده

سپرده دوتامونو دست شما

خدایا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یکاری کن خوب شه حال ما

نه چیزی به جز تو منو میگرفت

نه بی فکر تو تو قلبم آزاد بود

همه سالوبا درد تو سوختم

مگه میشه بی درد تو شاد بود

نموندی عذابم رو کمتر کنی

نرفتی که با رفتنت خو کنم

گناهم چیه این شب سال نو

باید عطر جاموندتو بو کنم

خدایا یکی تو گریه بهت رو زده

سپرده دوتامونو دست شما

خدایا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یکاری کن خوب شه حال ما

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
welcome enjoy whit musics and please write your comment
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 6,697
  • بازدید کلی : 69,240
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی