loading...
Floria|بزرگترین سایت دانلود موزیک های ایرانی جدید
Behzad_zati بازدید : 433 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حبیب بنام ببار ای برف همراه با متن آهنگ در فلوریا موزیک

 

حبیب ببار ای برف

 

متن آهنگ

-----------------------------------------------------------

ببار ای برف ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ببار ای برف غمگین بر مزارش

به من می گفت برف رو دوست داره

به من می گفت اگه آروم بباره

به من میگفت این برف زمستون

همینکه آب شه ، اونوقت بهاره

***************

ببار ای برف ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ببار ای برف غمگین بر مزارش

***************

به وقت بازی تو برف زمستون

صدای گامهاش وقتی میشد دور

پی او می دوویدم توی برفا

به من می گفت نرو لیزه زمین ها

به پوشان بستر پاکش یه پاکی

بگو با او که من با خرس کوکی

برای خنده هاش دلتنگ گشتیم

به دنبالش همه جاها رو گشتیم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود با کیفیت 320: Habib_bebar Ey barf

<<<<<<<<>>>>>>>>

 

پسوورد فایل:  www.floria.rzb.ir  

 

 

 


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
welcome enjoy whit musics and please write your comment
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 6,716
  • بازدید کلی : 69,259
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی